YUKARI İNOVA KÖY HAYRINA YAKLAŞIK ÜÇ BİN KIŞI KATILDI

YUKARI İNOVA KÖY HAYRINA YAKLAŞIK ÜÇ BİN KIŞI KATILDI

ENGELSİZ EĞİTİM KISA FİLM YARIŞMASINDA DERECEYE  GİRENLERE ÖDÜLLER VERİLDİ

ENGELSİZ EĞİTİM KISA FİLM YARIŞMASINDA DERECEYE GİRENLERE ÖDÜLLER VERİLDİ

MALİ MÜŞAVİR DOĞAN GÜRŞEN “ÇANAKKALE SERBEST  MUHASEBE S.M.M. M.O YÖNETİM ADAYIYIZ”

MALİ MÜŞAVİR DOĞAN GÜRŞEN “ÇANAKKALE SERBEST MUHASEBE S.M.M. M.O YÖNETİM ADAYIYIZ”

MEHMET EMİR ÇAKIR SÜNNET OLARAK ERKEKLİĞE İLK ADIMINI ATTI

MEHMET EMİR ÇAKIR SÜNNET OLARAK ERKEKLİĞE İLK ADIMINI ATTI

Antik kente ziyaretçi akını

Antik kente ziyaretçi akını

SINAVA SON BIR HAFTA KALA NASIL BESLENİLMELİ

  • Haber :
  • Yaklaşan üniversite sınavı için öğrencilere önerilerde bulunan Prof. Dr. Oğuz ÖZYARAL sınava günler kala beslenmeyle ilgili önemli bilgiler paylaştı.
    Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından gerçekleştirilecek olan, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) için süre yaklaştı. Sınav kaygısı güden öğrenciler için İstanbul Rumeli Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Oğuz ÖZYARAL sınava son bir hafta kala nasıl beslenmeleri gerektiği konusunda ipuçları verdi. Sınava son 1 hafta kala;
    Öğünlerinize mutlaka bir kâse yoğurt ilave edin. Yoğurt: yüksek kaliteli bir protein kaynağıdır.
    Meyvelerin gerek doğrudan kendileri yiyin ya da mümkün olduğunca posalı sularını tüketin. Günde en az bir Elma tüketilmelidir, verdiği enerji seviyesi çok güçlü ve uzundur
    Fındık, badem, ceviz, fıstık ezmesi, fıstık ezmesi ve kaju: hızlı enerji ve uzun süreli enerji depolaması sağlar. Son 3 gün kala;
    Yapraklı Yeşiller: Ispanak, lahana, roka, labada, içtir, tere ve pazı, vitaminler ve mineraller ile dolu ve yemeklerinize düşük kalorili bir ek olarak lezzetlidir
    Vücudun en büyük enerji kaynağı sudur. Hafifçe, limon, meyve dilimleri ve tarçınla aromalandırılmış sularda destekleyicidir. Erkekler günde 10 bardak, kadınların ise en az 8 bardak su / sıvı tüketmeleri önerilir
    Çay ve Kahve ayrıca yeşil çay ve diğer bitki çayları: zindelik veriri, zihin açıklığı verir, yorgunluk alır. Ancak günlük tüketim 3 fincanı aşmamalıdır.
    Karpuz: iyi bir su kaynağı ve enerji artırıcı olan B-vitaminleri, potasyum ve fruktoz kaynağıdır.
    Humus,nohut, tahin, limon, kırmızıbiber protein, zeytinyağı tam bir vitamin-C, esansiyel yağ asit içerikleri ile tam bir enerji deposudur. Zindelik ve zihin açıklığı yaratır.
    Enerji artışı için ev yapımı meyveli ayran, muzlu süt, elma, portakal, havuç, nar suları yada meyve suyu karışımları tüketin. Özellikle bu meyve suları ortalama 45 dakika ile 1 saatlik bir süre odaklanmada artış sağlar. İstanbul Rumeli Üniversitesi Hakkında: İstanbul Rumeli Üniversitesi, 23 Nisan 2015 tarihinde İstanbul’da kurulan bir vakıf üniversitesidir.
    Toplumun ihtiyacı olan bilim insanlarını ülkeye kazandırmak; bilgili, çağdaş, donanımlı, deneyimli, topluma yararlı, araştırmacı gençler yetiştirmeyi hedefleyen bir yüksek eğitim kurumu ve mükemmeliyet merkezi olma amacını taşımaktadır. İstanbul Rumeli Üniversitesi 2018-2019 eğitim öğretim yılında 3 Fakültede 10 Bölüm, 1 Yüksekokul, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokuluna bağlı 14 Program, Meslek Yüksekokuluna bağlı 11 Program, Sosyal Bilimler Enstitüsü ve Fen Bilimleri Enstitüsüne bağlı 2 bölümde eğitim vermektedir. 2019- 2020 eğitim öğretim yılında Spor Blimleri Fakültesi, Tıp Fakültesi ve Hukuk Fakültesi’nin açılması planlanmaktadır.
    Haber Merkezi
Üye Girişi
  • Kullanıcı Adınız
  • Şifreniz