TKDK’DAN ÇANAKKALE’YE 62 MİLYON LİRALIK HİBE DESTEĞİ SAĞLANACAK

TKDK’DAN ÇANAKKALE’YE 62 MİLYON LİRALIK HİBE DESTEĞİ SAĞLANACAK

KAYMAKAM MUSTAFA CAN BAŞKANLIĞINDA COVİD-19 SALGININI İÇEREN TOPLANTI YAPILDI

KAYMAKAM MUSTAFA CAN BAŞKANLIĞINDA COVİD-19 SALGININI İÇEREN TOPLANTI YAPILDI

SAĞLIK ÇALIŞANLARI UNUTULMADI

SAĞLIK ÇALIŞANLARI UNUTULMADI

KORKMAZ; “SİYASİ PARTİLER, İFTİRALAR VE GERÇEKLERDEN UZAK SÖYLEMLERLE YÖNETİLEMEZ”

KORKMAZ; “SİYASİ PARTİLER, İFTİRALAR VE GERÇEKLERDEN UZAK SÖYLEMLERLE YÖNETİLEMEZ”

VAKIF TOPLANTISINDA 634 ADET DOSYA GÖRÜŞÜLDÜ

VAKIF TOPLANTISINDA 634 ADET DOSYA GÖRÜŞÜLDÜ

SAĞLIKLI YAŞAMAK İÇİN 55 ÖNERİ
  • İsmail HakkıÖZSARI
    • İsmail Hakkı ÖZSARI
    • ismailhakkiozsari@bigadogusgazetesi.com.tr
    • 29 Ocak 2021 - 14:59:58
1- Hayatı ıskalamamak için yavaşla 2- İyimser ol, olumlu düşün 3- Maneviyatını güçlü tut 4- Şükretmeyi unutma 5- Minnetkâr ol 6- Öfkene yenik düşme 7- Merak et 8- Oku, yaz, izle, dinle 9- Öğrenmeye devam et 10- Üret – paylaş 11- Sevgi dolu bir yürek taşı 12- Bilime inan, yaratıcı ol. 13- Neşeli ve güler yüzlü ol. Stresle baş etmeyi öğren. 14- Genetik mirasını tanı. İnsanı bir otomobil gibi düşün. Her otomobili üreten fabrika farklı farklıdır. 15- Doktorunun çözüm ortağı olarak onun işini kolaylaştır. Modern tıptan ayrılma. 16- Tıp şarlatanlarından uzak dur. 17- Aşılarını ve ilaçlarını ihmal etme. İlaçları suistimal etme. 18- Ayakta kal. Hayatta kal. 19- Güne egzersiz ile başla. Her gün en az 45 dakika yürü. 20- Günde ortalama 5000 adım atmaya çalış 21- Esneme egzersizlerini alışkanlık haline getir. 22- Acıkmadan sofraya oturma. 23- Yavaş ye, hızlı yürü. 24- Lokmaların sayısını azalt, adımların sayısını çoğalt. 25- Yumurta, yoğurt, balığı bol tüket. 26- Sebze ve meyveyi ihmal etme. 27- Düzenli ve sık su iç. Suyu yemekte içme. 28- Kahvaltıyı atlama. Akşamları erken ve az ye. 29- Renkli besinlere yönel. 30- Kahve ve çayı abartma. 31- Baharatları kullan. 32- Kuruyemişten uzak durma. 33- Erken yat, erken kalk. 34- Yatağa aç veya tok girme. 35- Aynı saatlerde yat veya kalk. 36- İncinme – incitme. Az konuş, çok dinle. 37- Üzme – üzülme. 38- Alçak gönüllü ol. 39- Hayatı keşkelerle kuşkular arasında sıkıştırma. 40- An’ ı yaşa- sıradan ve sade ol. 41- İnsan = Beden + RUH olduğunu unutma. 42- Durma – düşme – unutma. 43- Kızma – kıskanma- nankör olma. 44- Eve işini – işi evine taşıma. 45- Sevince de kedere de ortak ol. 46- Geçmişten derse almasını bil. 47- Ehemmiyet ile – mühimi; cesaret ile tedbirsizliği- sevinç ile kederi yaşamasını bil. 48- Dökülen süt toplanmaz, onun için ah-vah etme. 49- Hayatta ikilem yaratmaktan kaçın. 50- Gece 23:00 – 02:00 arasında mutlaka uykuda ol. 51- Arkadaş seçimine dikkat et. Bülbülle arkadaş olan güle; kargayla arkadaş olan çöplüğe gider. 52- Acılarından ilaç yapmasını bil. 53- Bu da geçer demeyi öğren. 54- Yaşlılıktan korkma zira yaşlılıktan korkmak yaşlılıktan daha zordur. 55- Ölümden korkma. Her fani bir gün ölümü tadacaktır. Ölümden hastalık derecesinde korkmak, ölümden daha zordur.
  • Etiketler
  • Yorumla
Üye Girişi
  • Kullanıcı Adınız
  • Şifreniz