VAROL “ HAYVANLARI KORUMA YASA TASARISI BEKLENTİLERDEN UZAK GİBİ GÖRÜNÜYOR”

VAROL “ HAYVANLARI KORUMA YASA TASARISI BEKLENTİLERDEN UZAK GİBİ GÖRÜNÜYOR”

KORONAVİRÜSE KARŞI TEDBİRİ ELDEN BIRAKMAYALIM

KORONAVİRÜSE KARŞI TEDBİRİ ELDEN BIRAKMAYALIM

YÜZ YÜZE EĞİTİMİN İLK GÜNÜNDE KAYMAKAM CAN VE MÜDÜR BİLEN OKULLARI ZİYARET ETTİ

YÜZ YÜZE EĞİTİMİN İLK GÜNÜNDE KAYMAKAM CAN VE MÜDÜR BİLEN OKULLARI ZİYARET ETTİ

“HASAT BAŞLAYACAK, DEPOLAR ELMA DOLU”

“HASAT BAŞLAYACAK, DEPOLAR ELMA DOLU”

SOKAK KEDİLERİNİN KISIRLAŞTIRILMASI PROJESİ BAŞLADI

SOKAK KEDİLERİNİN KISIRLAŞTIRILMASI PROJESİ BAŞLADI

“Açılmak” hiç bu kadar kolay olmamıştı…

  • Haber :
  • Dardanel, kolay açılan yeni kapağıyla sektöründe bir “ilk”e imza atıyor. Aşık olup da söyleyemediğiniz mutlaka olmuştur. Hangimiz patronun odasına girip de o çok istediğimiz zamdan söz bile edemeden çıkmadık ki. İşte bu insan hikayelerini son reklam kampanyasına sıcak ve esprili bir dille taşıyan Türkiye’nin ilk ton balığı üreticisi Dardanel, “Biz de eskiden #kolayaçılıyoruz diyor ve artık kutularına gelen yeni teknolojiden bahsediyor.İşin şakası bir yana; Dardanel’in sadece bir tıkla kolay açılan yeni kapağı ülkemizde konserve kategorisinde bir ilk. Dünyada ise sadece bir örneği bulunuyor. Ar-Ge ve inovasyona her yıl çok önemli yatırımlar yaptıklarını vurgulayan Dardanel İcra Kurulu Başkanı Mehmet Önen, “Bu çalışmalarda önceliğimiz tüketicilerimizden aldığımız geri bildirimler. Bunların başında kapakların zor açılması vardı. Biz de en hızlı şekilde harekete geçerek, kapaklarımızı kolay açılır kapağa çevirdik. Türkiye’de üretimi olmayan bu önemli teknolojiyi yurt dışından getirdik ve kendi sektörümüzde yine öncü olmayı başardık. Bu yenilikle birlikte tüketicilerimiz konserve kutularını açarken artık zorlanmayacak” diye ekliyor. İnsana dokunan bir marka Dardanel’in sadece ticari başarısıyla değil, aynı zamanda gıda sektörüne, Türk insanının beslenme alışkanlıklarına, üretim vizyonu ve kullandığı ileri teknolojiyle katkı sağlamayı hedeflediğini paylaşan Önen, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Brand Finance başta olmak üzere tüm itibarlı listelerde Dardanel markasının yükselişini ‘insana dokunan bir marka’ olma vizyonumuzla açıklıyoruz. Bu nedenle tüketicilerimizin beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda hayata geçirdiğimiz kolay açılan kapağımızı da, yine tüketicilerimizin yaşamında en sık karşılaştıkları hikayelerle anlatmayı seçtik. Bizim de bir zamanlar kolay açılamadığımızı ama artık bunun sona erdiğini sıcak ve samimi bir tonla anlatmayı tercih ettik.” Dardanel’in iki ayrı reklamla başlayan #kolayaçılıyoruz reklam kampanyası, televizyon ekranlarının yanı sıra dijital medya da tüketicilerle buluşmaya hazırlanıyor. Haber Merkezi
Üye Girişi
  • Kullanıcı Adınız
  • Şifreniz